Alla inlägg den 28 mars 2013

Av Zandra - 28 mars 2013 08:48

 

Ojdå. Var det påsk redan. Tycker dagarna bara flyger iväg just nu.

Tycker det går fortare nu när jag går hemma än när jag jobbade. Men jag saknar jobbet lite. just det där att veta vad man ska göra på dagarna. Nu kommer ju dagarna som de kommer. Å en del ser ju lika ut synd nog.

Men från och med tisdag den 2 April så blir det ändrig på de. =)Fick brev hem igår om att sambon har kommit in på utbildningen. Så på tisdag kl

 börjar han plugga =) Är jätte stolt över de.

Så idag ska jag försöka få ihop en ansök till CSN så att han slipper af å allt sånt. Å jag ska väl även försöka få iväg en ansöka om mammapengar =)

Annars så går jag bara å väntar på att värkar eller någon sånt ska komma, så att jag får min dotter någon gång.


Jaha undrar vad man ska pyssla med under påsken då.

Det är den stora fråga just nu.

Nej nu ska jag försöka få i mig lite frukost.

Ha en bra dag.

kram

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Zandra här. Jag bor i Kolbäck tillsammans med min sambo Daniel och vår dotter Saga. =)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<<
Mars 2013 >>>

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards