Alla inlägg den 31 mars 2013

Av Zandra - 31 mars 2013 10:24

Ja jag är dålig på att uppdatera min blogg.

Men jag har liksom inte haft tid. Vad jag har gjort med den tiden vet jag inte =)

Dagarna bara flyger iväg =)


Vad har hänt under påsken då?

Inte mycket. Var å käkade hos TT och Cilla i torsdags.

Fredag blev det en hemma kväll, med pizza å tv =)

Igår var vi ut å bowlade en vända. Jag bowlade inte, men sambon gjorde de.

Idag vet jag inte vad som händer mer än att tvättmaskinen måste gå lite. Sen får vi se vad som händer. Måste nog plocka fram sanbeldraken också. Är ju sandstrand i badrummet. Vet inte vad våra katt håller på med =)


Sen på tisdag får vi gå upp tidigt. För då ska sambon börja plugga =)

Är jätte stolt över att han vill plugga igen. Så nu börjar han på elutbildningen. =) å det är ju något han vill göra så. Då får han göra de =)


Nej nu ska jag bädda sängen ifa någon kommer å hälsar på =)

Ha en bra dag

kram 


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Zandra här. Jag bor i Kolbäck tillsammans med min sambo Daniel och vår dotter Saga. =)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<<
Mars 2013 >>>

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards