Alla inlägg den 30 april 2013

Av Zandra - 30 april 2013 19:57

 


Nu är Saga 3 veckor gammal. Tänk vad tiden går fort. Jag hoppas att jag hinner med resten av tiden =)

Å jag måste vara lyckligt lottad eftersom hon sover ca6-8 timmar/natt.

Hon är vaken mer och mer för varje dag. Vissa dagar så har hon sovdagar.

Idag har hon varit vaken sedan 12 tiden framt ill en strax efter 6 då hon fick mat igen. Så hon lär väl vakna snart å vara hungrig. Å sen är det natti natti. Hoppas att hon sover lite längre än till 5 tiden i morgon =)


Tror detta är första valborg som vi sitter hemma på. =)

Alla andra är på liens camping. Jaja de får dom väl. Vi har det rätt soft hemma. Å jag är hellre hemma med min dotter å sambo just nu. Hade tänkt åka till Sala, men jag litar inte på vädret riktigt. Å jag har ju inget regnskydd till vagnen. Så hon blir ju lite blöt som det skulle börja regna igen.


Saga gav just mamma en present i blöjan hörde ja..

Jaja bara byta den, eller ska jag överlåta det till pappa kanske. =)


Ni får ha en bra valborg alla. Själv ska man mysa ner sig i soffan å kolla på tv fram till 9, sen blir det sängen med familjen och kolla på film =)


kram

Presentation


Zandra här. Jag bor i Kolbäck tillsammans med min sambo Daniel och vår dotter Saga. =)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards