Alla inlägg den 12 juni 2013

Av Zandra - 12 juni 2013 08:28

Tänk vad tiden går fort. Vårt lilla    blev två månader i söndags. =)

Å vi har fått tid för tre månaders sprutan också.

Det är så kul å se henne utvecklas. Från den lilla sötnosen som bara låg där å knappt kunde röra på läpparna. Till den lilla sötnos vi ser idag som sitter i kolla på tv, ler å jollar till svar när man säger något =)

Undrar vart tiden tar vägen =)


Nehe idag ska vi köra Danne til skolan. under tiden han pluggar så tänker jag gå och leta på en present till Svärmor som fyller år på söndag. Vet inte vad jag ska hitta på, men det visar sig.


Annarså är jag på jakt efter en ny bilstol till Saga. Får se om jag hittar någon.

Vi var iaf till bvc igår igen. Å fick det vanliga som att hon är platt i bakhuvudet. Jo jag vet att hon är de. Men vi gör allt för att det ska försvinna. Sen vägde hon Saga och vågen visade 4850.


Nej nu ska jag klä på mig å seda klä på Saga som sitter å kolla på barnporgram =)


Ha en bra dag.

kram

Presentation


Zandra här. Jag bor i Kolbäck tillsammans med min sambo Daniel och vår dotter Saga. =)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards