Alla inlägg den 2 juli 2013

Av Zandra - 2 juli 2013 20:51

Det är med sorg i hjärtat som jag skriver idag.

Det är så att vi har bestämt att Zeke flyttar ifrån oss. Vi har inte tid för honom just nu. Å han mår inte bra av bo här med oss. Så vi gör det för hans bästa iaf. 

Så nästa helg så flyttat mattes lilla hjärta upp till Falun. Till en tjej som har mer tid för honom än vad vi har. Jag vet inerst inne att detta kommer att bli jätte bra. Men det kommer att bli jobbigt att lämna honom ifrån oss på fredag.


Annarså går livet vidare. Saga växer så hon växer. Var upp till bvc igår och fick spruta. Jätte duktig lite tjej vi har.=) Men vi har sovit skit dåligt inatt pga att hon har varit orolig å fart runt i sängen. Så i natt hoppas vi på att det blir bättre.=)

Hon väger nu 5,3kg =) Tänk att hon blir tre månader redan. Vart har tiden tagit vägen.


Sen var vi in å bes bilen. Jag hade en massa tvåor i mitt huvud när vi åkte in. Men vi kom ut med blanka papper =) Sånt tycker jag om =) så nu ska bara skatten betalas...


Nej nu ska jag kolla klart på tv å torka mina tårar och sedan krypa ner bredvid min sambo.

ha en bra kväll.

kram



Presentation


Zandra här. Jag bor i Kolbäck tillsammans med min sambo Daniel och vår dotter Saga. =)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards