Alla inlägg den 1 augusti 2013

Av Zandra - 1 augusti 2013 09:09

 


Ojdå, är det redan 1 augusti. Vart har tiden tagit vägen? Tyckte det var igår jag fick vår trollunge =)

Hon blir liksom 4 månader nästa vecka...Nu måste vi bromsa tiden lite.. =)

Hon har börjat så smaka på pure. =) igår fick hon päron, å det gick ner utan problem =)

Så nu när jag och Danne äter så sitter hon i sin stol å äter med oss =)

Det är ju nu allt börjar. Får börja smaka, börjar plocka efter saker, har hittat sina fötter och händer =)

Hon har till och med börja fingra på flaskan när hon får mat =)
 Det går inte att beskriva känslan när man ser alla små framsteg. Vi har ju fått henne å börja skratta också. Så nu kan man vakna av att hon skrattar i sömnen =)


Nu sover skruttan och då ska jag passa på att vika tvätt och hänga det jag nyss har tvättat =)

ha en bra dag.

kram


Presentation


Zandra här. Jag bor i Kolbäck tillsammans med min sambo Daniel och vår dotter Saga. =)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards