Alla inlägg den 9 augusti 2013

Av Zandra - 9 augusti 2013 08:47

 

Fy fan vilken natt alltså.

Saga har vaknat till och från hela natten. Så vid 2 tiden inatt så tog jag av henne nattkläderna eftersom hon var så varm och jag trodde det var därför hon inte ville sova. Men inte då. hann väl lägga mig ner innan hon började igen. Så vid 4 tiden kom hon på att hon inte skulle sova något mer, fast hon låg i våran säng. Där hon brukar somna om igen.

Så vi låg å kollade på bubblarna och my littel ponny till hon var runt 5 tiden, för då somnade jag iaf. Men vaknade runt 6 igen av hon var vaken. Men nu sover hon iaf. hon somnade om igen när jag la tillbaka henne på kudde.


Vad händer annars idag då. Ska ta en prommenad å kolla posten hos svärfar. Sen måste jag in till hallsta å köpa blöjor. Ska kolla vad coop har och vad dom kostar. För det är det ända märket jag inte har provet än. För jag tror att dom har ganska hög kg på sina. Och nu börjar hon ju komma upp i 6kg så=)



För övrigt så blir vårt lilla    4 Månader idag. =) Grattis stumpan!!!!


Nej nu ska jag gå och försöka få ur alla tover ur mitt hår.

Ha ne bra dag =)


kram

Presentation


Zandra här. Jag bor i Kolbäck tillsammans med min sambo Daniel och vår dotter Saga. =)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards