Alla inlägg den 20 augusti 2013

Av Zandra - 20 augusti 2013 13:58

 

Fy fan vilken dag.

Jag hoppas att den inte blir sämre.

Det hela började när jag skulle gå ut från Ica Maxi på Erikslund.

Då går larmet vid kassan om att jag har inte har betalat för något. Suck vad har jag nu missat då.

Kommer två ur personalen. Får inte en packa mina varor själv. Jaja dom ser att det inte finns något i vagnen, men jag ber dom att kolla vad det kan vara som har utlöst larmet. Dom hittar inget som kan utlösa de. så jag får gå. Tänker inte mer på de, utan packar in maten å Saga i bilen å åker bort å hämtar Danne.

Hjälper svärmor och är på loppis innan vi åker hem å ska äta.


 

Då kommer nästa tabbe.

Jag lyckas fixa till det så att det börjar brinna i fritösen. Snark, kan denna dag sluta bättre. Men iaf så blir det ingen stor utan bara några lågor=)


Men vi har nu ätit å alla lever än iaf.

Ska försöka gå ut en vända sen. Får väl se om man överlever den resan också.

Blev liksom sugen på kaffe å det är ovanligt för att vara jag..

Jaja men ni får la ha det så bra idag.

jag tror jag kryper upp i soffan å drar filten över mig ett tag =)

ha det så jätte bra

kram=)



1. Om något kan gå fel så gör det det.

2. Om det finns en möjlighet för flera saker att gå fel, då kommer det som orsakar största skadan att gå fel först.

3. Om något bara inte kan gå fel, så gör det det ändå.

4. Om du märker att det finns fyra olika sätt på vilket något kan gå fel och förebygger dessa, då kommer ett femte sätt, som du inte alls är förberedd på, att ögonblickligen dyka upp.

5. Överlämnade åt sig själva, tenderar saker att gå från dåligt till värre.

6. Om något verkar att gå bra, så har du osvikligt missat något.

7. När naturen visar sig överlägsen, är det för att dess brister är dolda.

8. Moder natur är en hynda.

9. Om något som kunde ha gått fel ändå inte går fel, så visar det sig snart att det hade varit bäst om det trots allt hade gått fel direkt.


Presentation


Zandra här. Jag bor i Kolbäck tillsammans med min sambo Daniel och vår dotter Saga. =)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards