Alla inlägg den 9 september 2013

Av Zandra - 9 september 2013 14:26

 

Idag blir Saga 5 Månder =)

Hon börjar bli stor flicka nu.

har vi gjort idag då?

Vi har varit i v-ås medans Danne pluggade. Å det var väl tur de =)

Fick tag i en till bilbarnstol till Saga för en billig penning. Det behövs alltid en extra eftersom den vi har i bilen är lite kronlig att flytta mellan bilarna. Så nu fick jag tag i denna.

 

Den duger att ha som extra stol. Lättare att plocka ur och i bilarna.

Å den kan hon ha tills hon vägen 18 KG =)


Sen har jag hunnit fixa mat, å idag blev det prinskorv med potatismos å senapsås =)

Saga fick dagen tillära nörkött och sötpotatis =) å vad hon käkade.


Så nu har jag dammsugit å torkat golven i hela lägenheten, så nu ska bara mattorna på igen då. sen är jag klar för dagen.

Nej nu börjar Saga bli lite trött å tjurig,

men ni får ha en bra dag.

kram



Presentation


Zandra här. Jag bor i Kolbäck tillsammans med min sambo Daniel och vår dotter Saga. =)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards