Direktlänk till inlägg 16 september 2013

Spöken

Av Zandra - 16 september 2013 07:47

 

Ja nu har jag konstaterat att det spökar i vår lägenhet.

Vi har vår skrivare i kläkammaren eftersom den står minst ivägen där.

Å det är inte första kvällen/natt som den händer konstiga saker med skrivaren.

Om vi säger så här. Den började med sina konstiga saker när vi flyttade hit. När vi bodde i 2:an så var det lugnt.=)

Ja igår kväll fick jag nog.

Jag gick å la mig vid typ 10 tiden. slår på tv och kryper ner i sängen å kollar på Jordan rättsläkaren.

Och eftersom jag har stängt dörren till kläkammaren så hör jag bara ett dovft ljud, hur det rasslar till i skriven och han börjar skriva ut papper efter papper. Tänk vad fan håller danne på med. Jag skickade till slut sms till han å frågade vad som var så vikigt att skriva ut nu. fick till svar trodde de var du som skrev ut.

Snark, ja det är inte första gången den skriver ut papper utan att varken ja eller danne har gjort något, men det konstiga är att det aldrig finns något papper utskrivet. Så jag var å drog ur kontakten igår. så det vore fan om den skulle skriva ut något nu =)

Han hen ändå håller på å fifflar med skrivaren, så kan väl hen städa å tvätta åt mig istället =) eller vika ihop tvätthögen som ligger på Sagas säng =)

Mig gör det inget, så länge hen ger fan i Saga. Men jag funderar på vem de kan vara.

Jaja någon gång så lär hen väl visar sig =)

ni tycker säkert att jag är helt rubbad nu. Då får ni göra de. För detta är sant.

Nej nu ska jag dyka ner i soffan å vänta på vårt lilla    ska vakna =)

Ha en bra dag.

kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Zandra - 30 september 2016 07:28

Vid denna dag så hade jag gött över tiden. Hade BF den 27 aug. Så vi var inne på tredje dagen. Jag hade lovat saga att vara ledig pga hennes mage är som den är. Så hon skulle få pulver för magen å då kan hon inte gå till dagis. Men det gick ju in...

Av Zandra - 12 april 2016 21:17

Jag brukar inte blogga så mycket. Hinner ju inte med det just nu. Jobbar å har saga just nu. Idag får vi vårt andra barn så då har jag fult upp igen. Men jag bloggar när min bägare håller på å rinna över. För att just slippa ta ut de över nära och ...

Av Zandra - 22 februari 2016 20:34

Det finns en mening med allt. Vi har ju brukat Stefans bil eftersom våran är som den är. Men Stefans har iaf funkat. Var upp till pappa å den gick jätte bra. Han har haft en till tjejen under veckan inga problem. Men k torsdag när jag lämnade saga ...

Av Zandra - 23 december 2015 07:53

Jaha då börjar vi på ett nytt kapitel i vårat liv. Är bara å hänga med på denna resa och hoppas på de bättre ? ...

Av Zandra - 5 november 2015 09:29

Ja precis som rubriken. Är det inte de ena så är det andra. Saga ramlade ju förra torsdagen å slog sig så illa att hennes framtänder sitter lite löst. Och igår så ramlade hon igen å slår upp såret. Så idag ska vi tillbaka till tandläkaren å kolla...

Presentation


Zandra här. Jag bor i Kolbäck tillsammans med min sambo Daniel och vår dotter Saga. =)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards