Alla inlägg under september 2013

Av Zandra - 2 september 2013 07:31

 

Vart har denna sommar tagit vägen då?

Vi är ju redan inne i September. Så om 7 dagar så blir trollungen 5 månader =)

tänk vad tiden springer iväg.

Jaha vad har man pysslat med i helgen då?

inte mycket. I fredags var vi en vända till garaget på kvällen. blev en tidig kväll.

Lördagen så städade jag och fixade, men nu ser det ut som ett bombnedslag igen =) på eftermiddagen så åkte vi upp till Bosse och Ninni. Åkte hem runt 8 tiden =)

Igår försöket jag fixa ihop bombnedslaget, men jag orkade inte =) det blev bara värre =P men vi var iaf bort till garaget å fixade till sängen, så  nu är bäddmaddrasen tvättade =) jag dammsug även bilen  å fixade till våra bilstolar =)

Så nu sitter jag här helt själv, eller nej jag hör att Saga börjar vakna till liv inne i sovrummet. Så nu var denna frid slut =)


ni har en bra dag.

kram



Presentation


Zandra här. Jag bor i Kolbäck tillsammans med min sambo Daniel och vår dotter Saga. =)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards