Alla inlägg den 13 oktober 2013

Av Zandra - 13 oktober 2013 14:43

 


Jaha då var vintern på intågande också.

Det känns i mina händer. Så nu blir att det använda handsalva för att dom börjar spricka å gå sönder igen. 

Men det är ju som de är, å det är ju något som jag måste leva med.

Annarså rullar de på här hemma.

Knask med ekonomin denna månad, så vi går back + antal kr. Får försöka lösa de på något sätt.

Hade hoppas på att synon på komvux kunde hjälpa oss då, eftersom danne ska plugga ca 10 veckor till. Men jag har inget svar ifrån henne. Det är okej för skolan han går på, men enligt hallsta så måste han ansöka om nytt till dom. Till CSN kan jag förstå, men inte till hallsta. Jaja får se om jag får något svar i morgon från henne då. Annars så åker jag dit på tisdag.


Saga fick trummor och discjockey grejer av Farfar och Cilla idag.

Så dom var upp med de. Å jag lovar, det spelas å slår på trummor här. Tur nog så sover hon nu =)


Nej nu ska jag krypa upp i soffan å hoppas att enerigen till att städa kommer tillbaka =)

ha en bra söndag nu.

kram

Presentation


Zandra här. Jag bor i Kolbäck tillsammans med min sambo Daniel och vår dotter Saga. =)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards