Alla inlägg den 10 november 2013

Av Zandra - 10 november 2013 17:16

 


 Jaha nu har Saga blivit 7 månader. Tiden går för fort nu.

Hon sover i eget rum nu.

Jag och Danne var ju särbo ett tag där. Jag sov i Sagas rum två nätter. Men sen saknade jag min sambo och min säng så då flyttade jag tillbaka dit. Å Saga blev kvar i sitt rum.

Hon saknar nappen på nätterna, men det är ju bara så snällt å gå upp leta på den åt henne. Sedan knalla in i sin säng igen =)


Jaha vad har hänt sedan sist då?

Vi har varit upp till mamma och pappa över en helg.

Var kul att få träffa mamma min igen.

Kul att Saga fick träffa sin mormor och gammelmormor också =)


Sen har jag en fundering.

Vad har folk med vårt liv att göra.

Jag uppfostrar Saga så som jag vill. Jag kan ta goda råd, men jag kan inte ta när folk står och tala om hur jag SKA göra. Jag sjunger som jag vill å inget annat.


Nej nu ska jag hämta min dotter som har ålat iväg.

Ha en bra söndagskväll.

kram 

Presentation


Zandra här. Jag bor i Kolbäck tillsammans med min sambo Daniel och vår dotter Saga. =)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards