Direktlänk till inlägg 5 januari 2014

Nytt år =)

Av Zandra - 5 januari 2014 19:34

Ojdå vi är redan inne på det nya året.

vet inte vart jag ska börja bara.

Okej, börjar samma dag spm juulafton då =)


Började me att vi skulle ha frukosten här hemma.

Alla kom väl runt 9 tiden. Så vi blev väl en 10st då.

sen var det bara at vänta in dom andra som skulle komma å käka middag med oss vid 4 tiden.

Vid 4 tiden så var alla här igen. vi käkde å kollade på kalle anke. delade ut julklappar till Saga och Freja.

Saga var inte så intresserad av julklapparna, mest av pappret. =)

Men hon fick en hel del kläder å leksaker.

Se gick veckan som den gjorde. Jag jobbade och Danne tog hand o vår dotter tillsammans med mina syskon.

Dom åkte upp till falun igen på lördagen. Och jag å Danne for upp på måndagen för att fira nyår hos pappa.

Det var ett helt okej nyår. Förut om att jag körde sönder sabben så jag fick lov att köpa nytt hjullager. Skulle upp till stallet, så jag åkte bakvägen upp dit, men jag missar ett hål och kör ner där, det smäller som fan. Å bilen börjar låta illa. Jaja, åker väl upp till stallet, plockar ur Saga ur bilen så får träffa Sigge. blir där en stund. åker hem till pappa igen, ber han följa meed ut till bilen å följa med på en tur. Sen blir det bara att åka in till virano är kolla, det visar sig att höger hjullager har pajat. Bilen blir ståendes till den 2 jan då jag får hjälp av pappa å byta lagret. Tur att et var lätt på saaben iaf. =)

Så vi kom hem igår efter nästan en vecka hos pappa.

så igår fyllde TT år så vi var dit en vända också. Men idag har vi bara varit hemma å pockat lite. Eller vi var iväg å handlade en vända.

Nej nu ska jag kolla om min dotter sover än.

Ha en bra sändag.

kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Zandra - 30 september 2016 07:28

Vid denna dag så hade jag gött över tiden. Hade BF den 27 aug. Så vi var inne på tredje dagen. Jag hade lovat saga att vara ledig pga hennes mage är som den är. Så hon skulle få pulver för magen å då kan hon inte gå till dagis. Men det gick ju in...

Av Zandra - 12 april 2016 21:17

Jag brukar inte blogga så mycket. Hinner ju inte med det just nu. Jobbar å har saga just nu. Idag får vi vårt andra barn så då har jag fult upp igen. Men jag bloggar när min bägare håller på å rinna över. För att just slippa ta ut de över nära och ...

Av Zandra - 22 februari 2016 20:34

Det finns en mening med allt. Vi har ju brukat Stefans bil eftersom våran är som den är. Men Stefans har iaf funkat. Var upp till pappa å den gick jätte bra. Han har haft en till tjejen under veckan inga problem. Men k torsdag när jag lämnade saga ...

Av Zandra - 23 december 2015 07:53

Jaha då börjar vi på ett nytt kapitel i vårat liv. Är bara å hänga med på denna resa och hoppas på de bättre ? ...

Av Zandra - 5 november 2015 09:29

Ja precis som rubriken. Är det inte de ena så är det andra. Saga ramlade ju förra torsdagen å slog sig så illa att hennes framtänder sitter lite löst. Och igår så ramlade hon igen å slår upp såret. Så idag ska vi tillbaka till tandläkaren å kolla...

Presentation


Zandra här. Jag bor i Kolbäck tillsammans med min sambo Daniel och vår dotter Saga. =)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards