Alla inlägg under april 2014

Av Zandra - 8 april 2014 08:28

 

Idag är det 1år sedan vi åkte upp på förlossningen på kontroll.

Hur jag fick tränga in mig i Ninnis lilla tigra på väg upp för kontroll.

Hur tråkigt det var att sitta i väntrummet å bara vänta på svar.

Man satt verkligen å räknade minuterna mellan värkarna. Men det var för långt emellan för att få vara kvar.
Det jag vet inte så hade jag aldrig åkte hem dom där ynka 45 min. Utan jag hade vänt dörren på förlossningen.

Jag vet att när vi kommer in andra gången så får jag morfin. Å då har jag visst ringt pappa å talat om att jag är på förlossningen igen. Men vad jag har sagt sen kommer jag inte ihåg. Tror jag vart lite hög på morfn där =)


 Tänk vad tiden går fort. Imorgon är et 1år sedan jag fick se min lilla dotter för första gången, få hålla om henne, pussa på henne.

Å den lycka går inte att beskriva, den måste man uppleva själv.


Nej nu ska jag kolla vad busföret gör.

Ha en bra dag.

kram

Presentation


Zandra här. Jag bor i Kolbäck tillsammans med min sambo Daniel och vår dotter Saga. =)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards