Alla inlägg den 10 maj 2014

Av Zandra - 10 maj 2014 19:45

  

Igår blev vår lilla skatt 13 månader och det firade vi med pizza och mys på kvällen =)

Å jag lovar pizza gick hem hos fröken =)

Senare på kvällen kom farmor förbi en vända.

Hon somnade ovaggat medans jag var upp till kf å gav henne mat och vatten.

Är lite kattvakt eftersom Victor och Malin ligger på BB med Sagas lilla kusin som ville titta ut igår morse med en del hjälp då.

Lilla Albin kom 06,08 å vägde 3880.

 

Idag har vi fixat lite här hemma.

Ingen var hemma i dag så vi var in till v-ås å gick på ikea.

Hittade lite saker som man inte visste att man behövde =)

sen skulle vi har varit iväg till Hällaträffen, men vi hoppade den.

Min gamla klasskompis Emma kom förbi en vända, farbror Adde kom också.

Så efter lite välling och mys så sover våran skatt.

Hon var lagom trött. För hon har inte sovit något på eftermiddagen.


Nehe om man ska mysa ner sig i soffan med en filt å glutta på tv.

För i morgon väntas det lite jobb också. Så då får jag inte kvällsmysa med min lilla och stora skatt.


Ha en jätta bra kväll.

kram


Presentation


Zandra här. Jag bor i Kolbäck tillsammans med min sambo Daniel och vår dotter Saga. =)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards