Alla inlägg den 21 december 2014

Av Zandra - 21 december 2014 12:09

Vet inte hur jag ska börja. Jag vet iaf att jag inte tänker smutskasta eller trycka ner min mamma så som hon gjorde mot mig i hennes blogg. Jag blev bara jävligt ledsen å besviken när jag läste de. Jag har funderat å funderat hur jag ska tackla de. Men jag vet inte. Jag tänker Lägga allt på hyllan å hålla mig på min kant.
Och att du skrev att jag inte bryr mig. De gjorde mig väldigt ledsen. Fast jag bor 30 mil ifrån dig. Så betyder inte de att jag slutar bry mig.

Folk undrar varför jag har tagit avstånd från min mamma. Är det så konstigt när hon trycker ner mig? När jag äntligen börjar må bra igen då kommer de något nytt att klaga.
Min barnmorska jag hade när jag väntade Saga. Erbjöd mig att gå till en kurator. Så jag fick prata ur mig allt. Men jag tackade nej för jag tyckte jag kunde hantera de. Men så här i efterhand så kanske jag skulle ha gjort de. Få hjälp av någon utomstående. Någon som kanske ser de från ett annat håll.

Nej som sagt. Jag lägger detta på hyllan nu.
Kanske är bäst att börja tänka på sig själv nu. Ta en paus från allt annat.
Så har du inget vettigt att säga så behöver du inte kontakta mig. För jag är ju bara en stor skit i dina ögon.

Presentation


Zandra här. Jag bor i Kolbäck tillsammans med min sambo Daniel och vår dotter Saga. =)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards