Alla inlägg under januari 2015

Av Zandra - 15 januari 2015 12:46
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Zandra - 11 januari 2015 20:51

 

Usch nu är denna helg slut också.

har varit hemma sedan i torsdags.

Saga har varit dålig så jag har vabbat. Var till läkaren i fredags, blev inge klokare utan vi fick veta att hon hade ett virus. Och att de skulle gå över. 

Så hela fredagen så sov hon,å hela lördagen. Idag har det varit en grin och mamma dag. Har inte vikit en tum från min sida. Men nu sover hon så jag kan få lite tid för mig själv. 

Så jag var å hämtde ut in dator från datarummet, har saknat den men har inte orkat eller hunnit kopplat in den =)

Men nu sitter den i väggen så. =)

Annars har det inte hänt så mycket. 

Vi gjorde om i hallen igår kväll, den lilla studen Saga var vaken.

Så nu slipper vi dra in snön i hela lägenheten. 


Jo sen har jag mitt vanliga nyårs löfte.

Och det verkar somd e går framåt iaf. Jag ska ner i vikt som de är så de sista jag gör. Så nu kör jag stenhårt på den metoden jag kan och hinner med. Jag tycker det är bra jobbat dom som hinner gå på fym å träna när dom har barn och jobb. 

Men jag får se vart detta slutar. Det funkar än iaf. har redan tappat ca 2kg. Så jag har ca 9 kg kvar till min målvikt.

Nej nu ska jag glutta på tv innan den blir sängen för min del. Blir en tidig morgon i morgo. SKa gå till jobbet.

Ha en bra kväll nu.

kram

Presentation


Zandra här. Jag bor i Kolbäck tillsammans med min sambo Daniel och vår dotter Saga. =)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards