Alla inlägg den 8 augusti 2015

Av Zandra - 8 augusti 2015 11:15

Usch vad tvungen å gå till läkaren i fredags.
Har haft ont i bröstet i flera dagar å de har varit bra visar dagar å andra ont som fan.
Men allt såg bra ut hitils iaf. Ska upp å ta prover på måndag för struma å lite annat.
Men hon trodde att de kunde vara inre stress och att jag måste varva ner lite.
Lätt när man planerar bröllop mitt i allt å allt bara strular till de.
Mina klänningar har fastnat någonstans i världen å varken jag eller säljaren vet vart.
Så idag har jag mailat runt till alla företag jag kol på för att kolla om dem kan ha fastnat på rätt sida av världen.
Så nu har jag fått hjälp av nära å kära att fixa allt fika å sånt runt maten.
Så ny harva bara klänningarna och bålen å tänka på då. Å sen tältet å stolar bord.oj de blev mycket bara. Jaja bara å gilla läget. Får väl ta smekmånaden på psyket.
Å så ska man fylla år i allt också. Attans också.

Nej nu ska jag försöka ta mig till affären å köpa mat.

Presentation


Zandra här. Jag bor i Kolbäck tillsammans med min sambo Daniel och vår dotter Saga. =)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards