Alla inlägg den 28 september 2015

Av Zandra - 28 september 2015 19:11

Nu har man börjat komma tillbka till verkligheten igen. 

Jobbar å försöker få varagen att gå ihop. Inte sålätt med bara 24 timmar på ett dygn =)


Så nu sitter jag här medans saga sover. Hon sover nog för natten nu hoppas ja, jag orkar inte med en natt till som den igår. 


Idag har jag varit på utb på jobbet om inkontenens. Ganska spännande om man jobbar inom vården. annars var det nog inte så  spännande. =)

Så jag kom hem igen vid 4 tiden. 

Så vi har tvättat ur bilen för den ska bes i morgon. Så jag håller tummarna att det inte blir så många och jobbiga tvåor på den. efterom vi inte har något garage nu.

Och sen så ska vi få våran kamin bes i morgon också. de var ju också på tiden.

Tänk en sådan här kväll å kunna tända en lite bras istälet för att ha pumpen på.


Nu ska jag kolla på klart på filmen jag spelade in helgen.

Ha en bra måndag

kram

Presentation


Zandra här. Jag bor i Kolbäck tillsammans med min sambo Daniel och vår dotter Saga. =)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards