Alla inlägg den 5 november 2015

Av Zandra - 5 november 2015 09:29

Ja precis som rubriken. Är det inte de ena så är det andra.
Saga ramlade ju förra torsdagen å slog sig så illa att hennes framtänder sitter lite löst.
Och igår så ramlade hon igen å slår upp såret. Så idag ska vi tillbaka till tandläkaren å kolla så att det inte sitter mer löst än innan.
Och igår var pappa in på hjärtavd för kontroll å de visar sig att de läcker så de blir op på inom snar framtid. Typ redan igår. Å mamma med sitt hjärtfel ja de blir kul de här.
Men idag så ska jag och Saga åka å bada med Malin och Albin.
Så se ska bli kul. Måste ha något å muta saga med efter tandläkaren ?
Men hon var jätte duktig sist vi var in så jag hoppas att det går lika bra denna gång.
Nej ska kolla klart på bonde söker fru sen en vänds till affären för att köpa lite mat å fröken å badblöja så vi kan bada ?
Ha en bra dag.
Kram

Presentation


Zandra här. Jag bor i Kolbäck tillsammans med min sambo Daniel och vår dotter Saga. =)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards