Alla inlägg den 22 februari 2016

Av Zandra - 22 februari 2016 20:34

Det finns en mening med allt.
Vi har ju brukat Stefans bil eftersom våran är som den är. Men Stefans har iaf funkat. Var upp till pappa å den gick jätte bra. Han har haft en till tjejen under veckan inga problem.
Men k torsdag när jag lämnade saga på dagis så tyckte jag att den lät illa från vänster bak. Tänkte inte mer på de. Drog iväg till köping och fixade af och handlade. Har kört den till jobbet till och från. Tyckte ljudet blev högre för varje vända. Så i morse vågade jag inte ta den för jag var rädd att den skulle paja. Men sen så skulle jag köpa pizza å saga skulle med. Okej då.
Men något sa mig att jag skulle kolla bultarna innan jag drog. Å de var bara tur. För dom var helt lösa. Fy fan om jag hade åkt e18 med saga å däcket hade lossnat. Eller Om bror var på väg från tjejen. Får jag tag i den som detta så vill jag vet hur detta tänkte. Men ger sig fan inte på min familj utan anledning. Fan om jag hade kört av vägen och förlorat våra barn.
Just nu tackar jag våra skyddsänglar.
Står i valet å kvalet om jag ska anmäla detta som stabotage eller inte. Händer de fler gånger så måste ju polisen göra något tillslut.

Just nu ligger jag brevid min skatt.
Inatt vill jag då inte lämna hennes sida.
Natti natti alla.
Kram

Presentation


Zandra här. Jag bor i Kolbäck tillsammans med min sambo Daniel och vår dotter Saga. =)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards