Alla inlägg den 4 september 2013

Av Zandra - 4 september 2013 08:25

 


Mammas lilla    blir snart 5 månader. Vart tar tiden vägen.

Å jag börjar inse att min ledighet snart är slut till viss del. Är inte blandade käsnlor. På ett sätt vill jag tillbaka till jobbet, men samtdigt vill jag vara hemma med vår lilla trollunge. =)

Men jag tror det kan vara behövligt att jobba några timmar om dagen, får något annat att tänka på en stund. För jag kommer bara att jobba helg  när Danne är hemma. Har hört att det är lite kasos på helgen så då ställer väl jag upp då =)


Annars går jag å väntar på att mamma och dom ska komma ner. Vet inte vilken helg än, men. Ska bli kul att träffa mamma igen. Har saknat henne en hel del.


Idag medans Danne pluggar så tänker jag å Saga åka bort till jula å skaffa torrbollar till husvagnen.

Å den ska väl flyttat till sin vinterplats snart också.


Idag så kanske vår gästsäng kommer hem också.

Fick överkast  till sängen igår så =)

Sen när Saga blir så stor att hon kan sova i en vanlig säng så ska vi köpa en sängram till den, så att den går att fixa till så att hon inte ramlar ur den =)

Å idag är stolt mamma =) hon somnade vi halv 10 tiden igår. Å ville inte ha mat vid 3 tiden utan vid halv 6 i morse.

Å nu håller hon på å vakna inne i sovrummet hör ja =)

Så nu ska jag fixa frukost till henne. Det blir risgröt idag =)

Ha en bra dag

Kram

Presentation


Zandra här. Jag bor i Kolbäck tillsammans med min sambo Daniel och vår dotter Saga. =)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards