Alla inlägg den 25 februari 2014

Av Zandra - 25 februari 2014 08:28

 


Snacka om att tiden springer iväg nu.

Saga blir 11 Månader snart. Oj hon fyller 1År snart...


Vad har vi gjort då sedan sist.

Vi har fått reda på att Danne ska bli farbror i april.

Han blir farbror till en liten kille =) Så nu får Saga äntligen den Kusin jag har tjatat om sedan hon föddes. =)

Så nu håller jag på å går igenom Sagas kläder, för att se vad jag kan skicka iväg till lilla killen =)

Å det är ju bra att bli av ed lite nu till flytten.

Ja va var å kollade på en ny lägenhet igår. Å vi tänker ta den. 

Så i morgon bara sambon har slutat plugget så ska vi åka till hallstahem å säga upp våran. igen som vill ha en stor tre:a????

Vi har fått tag i en trea på bottenplan, med gräsmatta och uteplats.

Egen tvättstuga, helt ny renoverad. Snacka om att jag längtar nu.

Så till sista mars skulle dom vara klara med =)


Var å bes nya bilen i onsdags. Den gick igenom med blanka papper. 

Så nu ska skatten bara betalas också...

Sen ska husvagnen in också.

Det blev mycket nu =)


Nehe om man ska kolla vad Saga pysslar med. Det blev lite tyst i hennes rum nu.


Ha en bra tisdag alla =)

kram

Presentation


Zandra här. Jag bor i Kolbäck tillsammans med min sambo Daniel och vår dotter Saga. =)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards