Alla inlägg den 15 april 2013

Av Zandra - 15 april 2013 06:31

 

Oj vad tiden går fort. Idag är det en vecka sedan värkarna startade och i morgon blir Saga 1 Vecka. Vart tog tiden vägen.


Idag blir jag å Saga själva hemma. Danne ska tillbaka till skolan å plugga. Så jag får väl se vad jag och hjärtat ska hitta på.
Jag vet iaf att jag ska ringa BVC och familjeläkaren idag.

Dels för att få inskrivningstid på Saga hos BVC. och jag måste till läkaren, för jag hör allt sämre för varje dag. Så jag måste kolla om jag kan få faktura å kanske få en akut tid hos läkaren idag. För penicillinet hjälpte ju inte.

Det är ju inte så kul att vara själv hemma å inte höra om Saga gråter, eller om det ringer på dörren. Det är knappt så att jag hör min egna telefon ringa.

Jag låg å funderade igår kväll om jag skulle höra alarmet på telefonen, men jag har ju en underbar dotter som vaknade 1 timme innan alarmet =)


Nej nu ska jag fixa till mig lite och försöka jaga på en trött sambo. =)


Ha en bra dag

kram


Presentation


Zandra här. Jag bor i Kolbäck tillsammans med min sambo Daniel och vår dotter Saga. =)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards