Alla inlägg den 25 april 2013

Av Zandra - 25 april 2013 07:57

 


Tänk att vår lilla dotter blev 2veckor i tisdags. Tiden går lite fort tycker ja. Men det är kul att se hennes framsteg. =)

Nu får man iaf se hennes ögon lite mer än 1 min =P


Vad har hänt sedan sist då?

Jo hon går inte upp i vikt som hon ska. så jag hoppas att det börjar gå åt andra hållet nu. Har börjat med ersättning åt henne. Får hoppas att det hjälper.

Annarså växer hon som hon ska. Ska in på extra kontroll på bvc i morgon. Ska bli spännanade å se om ersättningen hjälper. För jag har gjort som de sa sist. Jag skulle amma och sedan ge ersättning. visst så gjorde jag och då gick hon ner i vikt.


Vad händer i dag då?

ska in till v-ås en vända. Sambon ska in å plugga och medans han gör de så tänkte jag gå bort till klädettan å kolla. För dom ska ju slå igen. Gick visst inte så bra för dom. tråkigt, för jag handlade ganska mycket där.


Nej nu ska jag gå och byta en bajs blöja och klä på min lilla prinsessa.

Ska kanske väcka sombon också.. =)


Ha en bra dag.

kram

Ovido - Quiz & Flashcards