Alla inlägg den 17 oktober 2013

Av Zandra - 17 oktober 2013 21:37

   

Denna dag har varit väldigt lång.

Har varit vaken sedan strax för kl 5 i morse. Somnade en stund vid 7 tiden där, men halv 8 var jag uppe igen. Sen har dagen bara rullat på.

Var till v-ås med Danne,Saga och Ninni. Handlade de sista till lördagen. Fikade lite på ikea innan vi åkte hem. Lagade mat och efter maten så körde vi hem Masse, på vägen hem så stannade vi vid husvagnen å stoppade in luktnissar.

Så jag har inte sovit än. Är lite stolt över mig själv =)

Men det blir snart sängen ska jag säga.

Så är det en massa stavfel så det för att jag är trött och att jag inte har någon raderknapp på datan, för Saga har lyckas pilla bort den och den går inte att montera tillbaka =)


Nej fy fan. ska kolla klart på hela sverige bakar, sen blir det sängen.

Blir kanske en film om jag hinner =)

ha en bra kväll.


natti natti =)

Presentation


Zandra här. Jag bor i Kolbäck tillsammans med min sambo Daniel och vår dotter Saga. =)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards