Alla inlägg den 27 augusti 2013

Av Zandra - 27 augusti 2013 15:55

 


Som sagt det har varit en bra dag, förutom mina små missöden då =)


Först i morse så skulle jag föra över våra sista pengar till sparkontot, för de är det som ska dras den sista.

Jaja sagt å gjort, trodde jag iaf. Men det visar sig att dom har hamnat på Sagas låsta konto. Fan hur får jag ut dom där ifrån då?

Ringde banken kl 07,50 i morse. Å dom ringde upp mig igen efter en timme. Det gick att fixa, menjag fick lov att gå ner på kontoret å säga upp hennes konto och sedan öppna ett nytt. Så det var ju lätt fixat.

Sen har det bara rullat på.

Å jag har tillochmed lyckas färga hårtet utan något värre missöde =)


Nu ligger Danne och Saga på golvet å leker..

Vad säger man =)

Imorgon blir det garaget en vända. Victor ville visst ha hjälp.

Så då får vi knalla bort dit då =>)


Nej nu ska jag bara ta det lugnt medans dom två leker på golvet =)

ha en bra kväll

kram

Presentation


Zandra här. Jag bor i Kolbäck tillsammans med min sambo Daniel och vår dotter Saga. =)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards