Alla inlägg den 5 augusti 2013

Av Zandra - 5 augusti 2013 06:00

 

Vad fan gör jag vaken nu???

Det har jag funderat på i ca 30 min nu =)

Nej det var så att Saga vaknade vid halv 6 å ville ha mat. Å då kände jag att det inte var någon ide att somna om eftersom vi ska upp om 1 timme igen. Så nu sitter jag här å kollar på tv =)

till och med sambon kom upp nu =)


vad har hänt under helgen då?

inte så mycket. i lördags så var vi ut till gästis för att kolla på loppis å marknad. Men man blev besviken. Så det gör vi inte om. senare på kvällen så for vi in till v-ås å stationen =) men det var inte så mycket fart där. Utan jag å Danne åkte hem =)

Igår så åkte vi upp till duvhällarna å hämtade Ninni å Bosse. sen for vi ner till åsby å gick bland djuren där =) sedan vidare till loppis vid skanzö.

Sen for vi upp till Bosse å käkade lite mat. Så vid 5 tiden så for vi hem igen.

Så det vart en slapp söndag iaf =)


nej nu ska jag ta en macka.

ha en bra måndag =)

Ovido - Quiz & Flashcards